Гаряча лінія

Напередодні різдвяних свят представники компанії «Пахаренко і партнери» надали поради ягідникам

14 грудня 2017 року у Львові відбулась надзвичайно насичена інформацією Всеукраїнська науково-практична конференція «Технології та інновації: ягідництво та переробка» (далі – конференція),організована видавничим проектом «Технології та Інновації» та спеціалізованим науково-аналітичним журналом «Ягідник». Уже традиційно в ході конференції відбувся круглий стіл від генерального юридичного партнера заходу компанії «Пахаренко і партнери» на тему: «Інтелектуальна власність, як основа успішного ягідного бізнесу».

13

25289484_1772747636121680_3855949735035591917_n

Понад 400 учасників заходу, серед яких експерти із Польщі, Італії, відомі українські ягідники з усіх регіонів країни, а також представники Молдови, Білорусі, дізнались про те, що будь-який бізнес наразі не буде успішним без використання в своїй діяльності ОІВ — об’єктів інтелектуальної власності (торговельних марок, винаходів, корисних моделей, промислових зразків, творів, які охороняються авторським правом, ноу-хау, сортів рослин і ін.). Модератором круглого столу виступила голова комісії з питань інтелектуальної власності та недобросовісної конкуренції ICC Ukraine, координатор з підтримки громадських проектів компанії «Пахаренко і партнери» Вероніка Березанська. Спікерами від компанії «Пахаренко і партнери» стали: заступник начальника відділу торговельних марок Анастасія Міндрул, радник Ольга Коцюбальська, юрист Ігор Алфьоров.

0

20

Цього разу у центрі уваги були теми: законодавчі основи охорони об’єктів інтелектуальної власності, набуття охорони та захист прав на сорти рослин в Україні, практичні аспекти правомірного просування ягідного бізнесу он-лайн.

Відкриваючи круглий стіл Вероніка Березанська підкреслила, що «права інтелектуальної власності – це економічний інструмент захисту інвестицій бізнесу, це їх природа і одна з головних функцій. Згідно даних Відомства з інтелектуальної власності ЄС (EUIPO) 42% обсягів ВВП у ЄС (приблизно 5,7 трлн євро) генерують підприємства, які активно використовують інтелектуальну власність, забезпечуючи 82 млн робочих місць. В той же час права інтелектуальної власності відносяться до конституційних прав людини, які є невідчужуваними та непорушними, і не можуть бути скасовані чи обмежені (статті 21, 22, 64 Конституції України). Всі права людини захищаються однаково, в Конституції не встановлюється ієрархії прав. Ніхто не може бути позбавлений права інтелектуальної власності чи обмежений у його здійсненні, крім випадків, передбачених законом. До майнових прав інтелектуальної власності відповідно до статті 424 ЦКУ відносяться: 1) право на використання ОПІВ; 2) виключне право дозволяти використання ОПІВ; 3) виключне право перешкоджати неправомірному використанню ОПІВ, в тому числі забороняти таке використання; 4) інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом».

14

15

У продовження теми Анастасія Міндрул розповіла учасникам заходу про існуючі ОІВ, об’єм їх охорони та навела приклади охоронних документів.  Наступний доповідач, Ольга Коцюбальська детально висвітлила порядок набуття прав на сорти рослин, можливих суб’єктів таких прав,  охоронні документи, які можуть бути отримані цими суб’єктами. Окрему увагу спікер приділила питанням вичерпання майнових прав ІВ на сорт рослин, законодавчим основам захисту прав на сорти рослин, системі уповноважених органів у сфері захисту прав на сорти рослин. У завершення круглого столу  Ігор Алфьоров порадив присутнім якправомірно просувати свій бізнес, залучаючи  для цього інструментарій Інтернету та соцмереж.

16

19

17

Доповідач окреслив певні проблемні моменти, що можуть постати перед бізнесом при просуванні себе онлайн та намагався надати практичні поради, як убезпечити себе від отримання претензій від правовласників. Зокрема було роз’яснено особливості з точки зору дотримання прав інтелектуальної власності при реєстрації доменних імен у національній зоні .UA, наповненні веб-сайту контентом, просуванні його через сервіс платних оголошень AdWords від Google. На прикладі соцмережі Facebook, як найбільш популярної соцмережі для бізнесу, було надано практичні поради щодо реєстрації сторінки, її наповнення, використання рекламного сервісу Facebook та комунікації із шанувальниками. Окрім цього, також було окреслено принципи роботи інструментів Google та Facebook по розгляду скарг щодо порушення прав інтелектуальної власності від правовласників.

Також 14 грудня до уваги учасників конференції була запропонована мобільна експозиція Музею підробок Українського альянсу по боротьбі з підробками та піратством (УАПП) у межах соціальної акції «Я купую справжнє! Я не купую підробок!» Всеукраїнської просвітницької кампанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні». Учасники та гості заходу із цікавістю розглядали експонати Музею, які надала компанія «Пахаренко і партнери», та не приховували свого здивування щодотого, що всі споживчі товари підробляються. Юристи від Пахаренко і партнери, які супроводжували акцію в якості експертів, відповідали на всі запитання присутніх та надавали поради, як уберегтись від підробок в повсякденному житті. Паралельно проходило дослідження громадської думки щодо споживання підроблених товарів — охочі заповнювали анкети, відповідаючи на запитання, чи купував кожен із них підроблені товари та чи були ці покупки свідомими. Також учасники конференції отримали пам’ятні подарунки від УАПП.

8

3.3.4

10

5

9

« Повернутись до списку новин