Спираючись на власну унікальну колекцію прав інтелектуальної власності, дослідницько-аналітична компанія Clarivate визначила 100 найкращих нових брендів – брендів, які продемонстрували найбільшу старанність і наполегливість у створенні, управлінні та захисті своєї нової ідентичності на глобальному рівні https://clarivate.com/lp/top-100-new-brands-2022/?campaignname=Top_100_New_Brands_Report_LeadGen_IPG_Global_2022&campaignid=7014N0000029Iwf&utm_campaign=Top_100_New_Brands_Report_LeadGen_IPG_Global_2022&utm_source=third_party_email_WIPR&utm_medium=paid&utm_source=02.+WIPR&utm_campaign=98e41ed618-SPONSORED_CLARIVATE_EMAIL_23%2F06%2F2020_23_06_2020_CO&utm_medium=email&utm_term=0_d4c85a86a7-98e41ed618-27884447
Ці організації створили та підвищили цінність своїх брендів, щоб досягти успіху в часи, які були складнішими, ніж будь-коли.
Світ брендів продовжує розвиватися в нових напрямках, включаючи появу абсолютно нових віртуальних всесвітів. Компанії створюють і запускають бренди швидше, ніж будь-коли.
Comirnaty, Honor Choice і TikTok. На перший погляд, ці бренди не мають нічого спільного. Одна — це вакцина від COVID-19, інша — лінійка розумних пристроїв, а третя — феномен соціальних мереж. Насправді, вони мають одну дуже важливу спільну рису — усі вони є новими брендами, які вийшли на світову арену та стали відомими за надзвичайно короткий проміжок часу.
Значна кількість топ-100 нових брендів походить з Європи, включаючи: Німеччину (12), Швейцарію (9), Францію (7), Сполучене Королівство (7) і Швецію (5). У той час як Європа залишається величезним споживчим ринком із найбільшою кількістю нових брендів у списку 100 найкращих нових брендів 2022 року, материковий Китай стає домом для 23 із 100 найкращих нових брендів. Сполучені Штати залишаються осередком діяльності нових брендів для 21 із 100 найкращих нових брендів.
Присутність китайських брендів у списку відображає новий, більш зрілий підхід до захисту брендів у материковому Китаї – використання системи Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ) для отримання захисту торговельних марок у великій кількості юрисдикцій ефективним, скоординованим способом, що стає фундаментом для справді глобального бренду.
Насправді 99 із 100 записів використовували систему міжнародної реєстрації (IR) ВОІВ для захисту свого нового бренду. Це серйозне підтвердження цінності системи WIPO IR.
« Повернутись до списку новин