Компанія Adidas відкликала своє заперечення проти реєстрації в США нової торговельної марки — логотипу руху Black Lives Matter із трьома смугами для одягу. Про це спортивний бренд заявив 29 березня, повідомляє агентство Reuters. А подав своє заперечення Adidas до американського відомства з торговельних марок лише двома днями раніше – 27 березня.
Три смужки Adidas є базовим і простим знаком, за 70 років компанія зробила його всесвітньо відомим і самобутнім брендом. Безумовно, зберегти права на ТМ, яка являє собою просту геометричну фігуру, досить складно. Звичайно, обсяг охорони цієї ТМ має свої обмеження: наприклад, проти використання двох або чотирьох смужок важко вжити заходів. Але Adidas відслідковує і подає заперечення проти нових ТМ зі смугами, бо якщо Adidas дозволить іншим брендам одягу забагато використовувати ці смужки, компанія ризикує, що її власний бренд смужок стане звичним явищем, і це послабить їх права.
Що стосується Black Lives Matter (BLM; у перекладі «Життя чорних мають значення»), то це суспільний рух, який виступає проти расизму та насильства щодо чорношкірих, особливо проти поліцейського насильства. BLM розпочав своє існування влітку 2013 року, як онлайн-рух із використанням хештегу #BlackLivesMatter у соціальних медіа. Він був заснований трьома афроамериканськими активістками. Рух є децентралізованою ініціативою знизу, його активісти організують заходи на місцях.
« Повернутись до списку новин