24-26 травня 2016 року в приміщенні Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» (Укрпатент) у межах проекту ЄС Twinning «Удосконалення правової охорони та захисту прав інтелектуальної власності в Україні» відбувся третій тренінг для співробітників митних органів. До участі в заході були запрошені представники окремих регіональних митниць Державної фіскальної служби (ДФС) України, центрального апарату ДФС та митниць ДФС Київського регіону. Загалом захід відвідало понад 50 учасників.
Юрист компанії «Пахаренко і партнери» Олена Безкоровайна виступила експертом заходу як представник компаній — правовласників Harley Davidson Michigan Inc., Belkin International, Christian Dior Couture, Gucciо Gucci SPA та Tommy Hilfiger Licensing LLC. Вона презентувала п’ять доповідей компаній-виробників щодо ознак оригінальності їхньої продукції.
Зокрема, юрист поділилась з учасниками тренінгу інформацією щодо захисту брендів компанії Belkin International — Belkin, Linksys та WeMo, порівнюючи оригінальну та контрафактну продукцію: аксесуари до телефонів, кабелі, мережеві пристрої; розповіла про методи ідентифікації товару, на які деталі звернути увагу під час огляду упаковки, як правильно зробити запит на визначення оригінальності продукції та навела нещодавні реальні приклади. Висвітлюючи інформацію щодо визначення оригінальності продукції Harley Davidson Michigan Inc., доповідач здійснила загальний огляд основних торговельних марок даного правовласника, якими маркуються мотоцикли, комплектуючі та аксесуари, мотоекіпірування та інша ліцензована продукція. Були продемонстровані характерні етикетки та ярлики, захисні наклейки і майларова стрічка, котрі містяться на оригінальних товарах Harley Davidson Michigan Inc., надані інструкції щодо визначення оригінальної продукції, названі країни, де відбувається виробництво оригіналу, і окремо — де частіше за все виготовляють контрафакт. Презентуючи доповіді компаній Christian Dior Couture, Tommy Hilfiger Licensing LLC та Gucciо Gucci SPA, Олена Безкоровайна продемонструвала асортимент продукції виробників, акцентувала увагу присутніх на основних торговельних марках, озвучила перелік країн, у яких виготовляють товари цих компаній, логістичні центри і канали дистрибуції продукції Christian Dior Couture, Tommy Hilfiger Licensing LLC та Gucciо Gucci SPA, а також надала алгоритм визначення контрафакту.
« Повернутись до списку новин