Гаряча лінія

Як відкрити міні-пивоварню, не порушуючи закону?

Відповідь на це запитання тепер знають учасники однойменного круглого столу, організованого генеральним юридичним партнером ІІІ Форуму пивоварів і рестораторів «Пивоварня як успішний бізнес. Нові тенденції у крафтовому пивоварінні» — патентно-правовою фірмою «Пахаренко і партнери». Захід пройшов у Києві 6 квітня 2017 року за ініціативи міжнародного інформаційно-видавничого проекту «Технології та Інновації» і новоствореного спеціалізованого журналу «ПИВО. Технології та Інновації» та за підтримки Українського альянсу по боротьбі з підробками і піратством (УАПП).

7

Понад 200 учасників — пивовари, ресторатори і представники відомих компаній-виробників інноваційного обладнання та інгредієнтів для пивоваріння з різних куточків України, а також Бельгії, Австрії, Німеччини, Словаччини, Росії, зібрались разом, щоб поділитись власним досвідом, почути найактуальнішу інформацію щодо проблем і завдань пивної галузі, отримати відповіді на юридичні запитання та спільно обговорити подальші кроки розвитку пивоварної галузі.

2-1

Зокрема, під час круглого столу «Як відкрити малу пивоварню і не порушити закон», модератором якого виступила голова комісії з питань інтелектуальної власності та недобросовісної конкуренції ICC Ukraine, координатор з підтримки громадських проектів компанії «Пахаренко і партнери» Вероніка Березанська, були висвітлені практичні аспекти відкриття та функціонування пивоварень-ресторанів, охорони й захисту прав інтелектуальної власності, спрямовані на збереження й збільшення економічних і творчих інвестицій рестораторів та пивоварів. Радник ППФ «Пахаренко і партнери» Микола Ковіня, старший юрист компанії Ганна Прохорова, заступник начальника відділу торговельних марок ППФ «Пахаренко і партнери» Анастасія Міндрул, юристи ППФ «Пахаренко і партнери» Людмила Величко та Вікторія Лавренко надали учасникам круглого столу практичні поради щодо юридичних аспектів відкриття міні-пивоварень при ресторанах; розповіли про перспективи захисту нового пивного бренда при виході на ринок, про торговельні марки і географічні зазначення як інструмент просування пивного бренда; деталізували, на що звернути увагу при виборі торговельної марки, наголосивши на особливостях отримання правової охорони; підказали, де шукати винаходи та корисні моделі в бізнесі пивоварів і зазначили, чого не варто робити при оформленні своїх товарів.

10

4

8

У перервах між тематичними дискусіями учасники форуму з неприхованим інтересом оглядали зразки контрафактної і піратської продукції, які є експонатами мобільного Музею підробок УАПП, намагаючись розпізнати на них ознаки підробок. Виставка підробок була організована УАПП як частина соціальної акції «Я купую справжнє! Я не купую підробок!», що проходить у межах просвітницької кампанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні» уже п’ятий рік поспіль.

16

14

Вільний обмін живими знаннями, які можна і треба застосовувати на практиці, проходив в атмосфері відкритості, дружби і взаємодопомоги. Захід минув швидко і легко, залишивши по собі приємні враження та безцінні знання.

1-1

5

6

12

13

15

18

19

« Повернутись до списку новин