25 червня 2018 року український діловий тижневик «Ділова столиця» розмістив матеріал (інфографіку) “Воювати” брендами. Як Україні наростити агроекспорт в ЄС.
У матеріалі, зокрема, наведені статистичні дані про те, що у 2017 році, за даними Єврокомісії, експорт української агропродукції в країни Євросоюзу збільшився на 1,2 млрд євро і склав майже 5,5 млрд євро. Україна увійшла в топ-5 експортерів в країни Євросоюзу за підсумками минулого року, поступившись Бразилії (11,8 млрд євро), США (11 млрд євро) і Аргентині (5,7 млрд євро). П’ятірку лідерів замикає Китай, виручка якого від агроекспорту в ЄС склала 5,4 млрд євро. На суму понад 4 млрд євро в Євросоюз також експортували Туреччина, Індонезія та Швейцарія. Загалом в 2017 р вартість експорту агропродовольчої продукції ЄС склала 137,9 млрд євро. Такий показник свідчить про стійке зростання в порівнянні з 2016 р – на 5,1% (у вартісному вираженні). Імпорт агропродукції з Євросоюзу за 2017 виріс в грошовому еквіваленті на 16%, або на 250 млн євро, – до 1,8 млрд євро.
Головними продуктами українського агроекспорту, які поставлялися на ринок ЄС в 2017 р, є зернові злаки – $ 1,7 млрд, масло – $ 1,4 млрд, насіння олійних культур – $ 1,1 млрд.
Також автор матеріалу наголошує на тому, що більшість українських товаріву позбавлені індивідуальності – відсутнє їх брендування, а це є проблемою. Брендування потрібно для того, щоб вивести українські продовольчі товари в категорію преміум-класу.
Повний текст матеріалу “Воювати” брендами. Як Україні наростити агроекспорт в ЄС” читатйте за посиланням: http://www.dsnews.ua/agro/-voevat-brendami-kak-ukraine-narastit-agroeksport-18062018220000