Гаряча лінія

Adidas і три смужки!

На минулому тижні стало відомо, що Європейський суд не визнав три смужки Adidas торговою маркою. Причиною розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією BVBA.

Європейський суд загальної юрисдикції відмовив концерну Adidas визнати захищеної торговою маркою три паралельні смужки. Про це повідомили більшість ЗМІ.

Згідно з рішенням, концерн не зміг довести, що три смужки, що йдуть в будь-якому напрямку, володіють достатньою кількістю характерних особливостей.

В якості одного з аргументів суд навів, що Adidas надав в якості прикладів логотипи, виконані в різних кольорових варіантах: як чорні смужки на білому тлі, так і білі смужки на чорному тлі.

Причиною судового розгляду стала суперечка між Adidas і бельгійською компанією Shoe Branding Europe BVBA, що використовує в якості логотипу дві паралельні смужки. Щоб домогтися заборони на використання цього логотипу, Adidas мав підтвердити, що його власний логотип є захищеною торговою маркою.

Представник Adidas вже заявив, що під захист не підпадає тільки певне поєднання трьох смужок, тоді як інші поєднання як і раніше є власністю концерну.

Раніше Adidas вже намагався зобов’язати BVBA змінити її логотип для взуття (дві чорні косі смуги на білому тлі). В Adidas стверджували, що лого сильно нагадує їх ТМ, але в 2009 році BVBA захистила в суді право на свій логотип. З тих пір сторони продовжують судитися.

адидас

« Повернутись до списку новин