Гаряча лінія

АМКУ бориться з недобросовісною конкуренцією, під прицілом: “грузинські” вина, склад соків та нектарів, мобільний інтернет “4.5G”

Антимонопольний комітет України (АМКУ) вимагає припинити введення в оману споживачів шляхом поширення недостовірної інформації щодо походження та властивостей товарів та послуг – вин, соків та стандарту мобільного інтернет-зв’язку.

На офіційному сайті АМКУ розміщено інформацію про те, що деякі українські винороби почали позначати свою продукцію в спосіб, який вказує на походження вина нібито з Грузії. Саме так вчинили АТ «Коблево» з Миколаївщини, СП «АКВАВІНТЕКС» та ПРаТ «Одесавинпром» з Одещини.

Компанії оформлюють пляшки етикетками із елементами грузинського прапора, написами літерами грузинського алфавіту, зображенням карти Республіки Грузія, чоловіка у грузинському національному костюмі тощо. Назви напоїв також недвозначно пов’язують їх з Кавказом. Насамкінець, саме ці елементи оформлення є домінуючими, в той час як інформація про українського виробника напою – маленькими літерами.

Рекомендації АМКУ виноробам:

Вжити заходів щодо недопущення поширення на етикетках та контретикетках вина позначень, які можуть свідчити та бути сприйнятими як інформація про походження цього напою. Про результати розгляду повідомити АМКУ в 10-деннний термін.

 Щодо соків, то повідомляється високий рівень конкуренції на ринку соків підштовхує виробників до постійної та жорсткої боротьби за споживача. На жаль, інколи маркетингові ходи компаній межують із порушенням законодавства. В даному випадку мова йде про склад соків, а точніше – про невідповідність заявленому на етикетці та справді наявному в самому напої. АМКУ наводить перелік виробників та соків/нектарів, щодо яких рекомендує внести зміни в назві та/або зображенні на упаковці товару.

Рекомендації АМКУ виробникам соків:

Припинити дії, що містять ознаки порушення Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», шляхом приведення інформації на упаковках, у назвах, зображеннях, позначеннях тощо у відповідність із складом продукту. Іншими словами – обов’язково вказувати всі плоди, які містяться в соках та нектарах.

Більш детально читайте на сайті АМКУ за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/nedobrosovisna-konkurenciya-gruzinski-vina-sklad-sokiv-ta-nektariv-mobilnij-internet-45g?fbclid=IwAR3hG2m72arBOJRuLbU7HUj-z14BbIpUJEA6NMNNGYv1Xu4KW4c1PazQs6c

 

« Повернутись до списку новин