На офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України оприлюднений проект Закону України «Про внесення зміни до статті 22 Закону України «Про рекламу» (щодо спонсорування з використанням знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої).
Як зазначено в супровідних до проекту Закону документах, в ефірі українських телеканалів значно виріс обсяг інформації про алкогольні торгові марки, що подається під виглядом спонсорства та транслюється з 6 до 23 години, яка сприймається пересічним споживачем як реклама алкоголю. У зв’язку з цим і був розроблений зазначений проект Закону, де забороняється реклама алкогольних напоїв під виглядом спонсорства у період з 6 до 23 години. Розробники переконують, що така зміна дозволить підвищити рівень законності у сфері рекламної діяльності та слугуватиме послідовним продовженням політики держави, спрямованої на обмеження споживання населенням країни алкогольних напоїв.
Текст проекту Закону та адреси, на які можна надсилати зауваження та пропозиції, розміщені на сайті Мінекономрозвитку.
« Повернутись до списку новин