Міжнародний інформаційно-видавничий проект «Технології та Інновації» і журнал «Пиво. Технології та інновації» 10-11 жовтня провели в Харкові VI-й Міжнародний Форум пивоварів і рестораторів (Форум).
У заході взяли участь понад 200 учасників з України, Білорусі, Данії, Італії, Чехії, Литви та Словаччини. До Форуму приєднались більше 20-ти відомих компаній-виробників інноваційного обладнання та інгредієнтів для пивоваріння.
За доброю традицією компанія «Пахаренко і партнери» виступила генеральним юридичним партнером заходу та провела круглий стіл на тему: «Інтелектуальна власність — крок назустріч до тріумфу крафтового пива!».
Відкриваючи круглий стіл модератор Вероніка Березанська (координатор з підтримки громадських проектів компанії «Пахаренко і партнери») зазначила, що: «насолоджуючись неповторним авторським смаком крафтового пива, якого все більше з’являється на нашому ринку, та висловлюючи вдячність ентузіазму і майстерності майстрів-пивоварів, ми хочемо ще раз звернутись до власників пивного бізнесу. Інтелектуальна власність — це така ж ваша власність, як приміщення броварні або обладнання для варки, яка підвищує загальну цінність і вартість вашого пивного бізнесу. Ваші матеріальні активи — це будівлі, обладнання, фінансові активи, а нематеріальні активи — це всі результати вашої творчої та інноваційної діяльності, починаючи від ноу-хау «рукастих» пивоварів при варці пива до найменувань пива, авторських дизайнів пивної тари та спеціалізованого програмного забезпечення автоматичних чи напівавтоматичних пивоварень. Майстри пивовари вкладають багато часу та зусиль у розробку нових неповторних сортів пива, які є їх інтелектуальною власністю, тому чому б не вкладати кошти в їх захист від несанкціонованого копіювання конкурентами? На наше переконання, захищати свої об’єкти інтелектуальної власності необхідно, тому продовжуючи тему попередніх п’яти круглих столів сьогодні сконцентруємось на питаннях охорони, захисту та просування пивного бізнесу».
Керівник юридичного відділу Анна Прохорова розповіла про оригінальний дизайн крафтової пивоварні та його можливу охорону засобами інтелектуальної власності. Заступник начальника юридичного відділу Євгеній Компанець поділився з учасниками Форуму практичним кейсом щодо імітацій успішних конкурентів при виведенні на ринок власних товарів пивоварів. Про 10 базових порад щодо ефективного та правомірного з точки зору інтелектуальної власності просування пивного бренду в соціальній мережі, розповіла pr-менеджер Лариса Севостьянова. На закінчення круглого столу від компанії Пахаренко і партнери був розіграний сертифікат на обслуговування, який виграла кафедра технології жирів і продуктів бродіння харківського НТУ «ХПІ».
11 жовтня, в другий день заходу, його учасники та гості мали чудову можливість почерпнути знання на практиці, завдяки пивному туру, а також відвідати масштабний міжнародний холдинг UBC Group Ukraine — завод із виробництва холодильного обладнання, пивних охолоджувачів, пивних колон та UBC Promo — підрозділ холдингу, що займається розробкою та виробництвом промоушен-матеріалів.
« Повернутись до списку новин