Гаряча лінія

«Пахаренко і партнери» продовжують нести знання про ІВ юним дослідникам

Компанія «Пахаренко і партнери» разом із Український альянс по боротьбі з підробками та піратством (UAACP) на постійній основі підтримує проведення на базі Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України (НЕНЦ) Всеукраїнського конкурсу дослідницько-експериментальних робіт з природознавства «Юний дослідник».

Цьогоріч конкурс розпочався 21 травня і триватиме до 23 травня, його учасники найменші дослідники — учні 4,5,6 класів з різних куточків України. В даному конкурсі беруть участь 180 дітей, які за характером проектів поділені на 5 категорій: «Я і природа», «Я і тварини», «Я і рослини», «Я і народні ремесла», «Охорона здоров’я».

Захід 21 травня урочисто відкрив директор НЕНЦ Володимир Вербицький. Перед талановитою учнівською молоддю та їх керівниками з презентацією «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні» виступила Лариса Севостьянова, pr-менеджер фірми «Пахаренко і партнери», представник UAACP. Лектор розповіла про просвітницьку кампанію «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні» та її перебіг.

1

9

Фахівець описала небезпеку пов’язану з придбанням контрафактного товару для споживачів. Підкреслила, що соціальна місія кампанії полягає в виховання молоді в дусі поваги до себе і творчості інших, що дозволить змінити баланс сил в суспільстві на користь шанобливого ставлення до результатів інтелектуальної праці, відповідального споживача і оригінальних товарів. Українці з дитинства повинні розуміти, що купуючи товари сумнівного походження, вони не тільки ризикують своїм здоров’ям і підтримують нелегальних виробників — вони ставлять під удар всю систему виробництва якісних українських товарів та екологічну безпеку країни.

На завершення лекції, Лариса звернула особливу увагу дітей на те, як не стати «жертвою» шахраїв і не придбати підробку. Також розповіла про Музей підробок UAACP.«Споживачі самі відповідають за свій вибір, купуючи товар! Залишайтеся свідомими споживачами завжди!», – закликала Лариса Севостьянова.

2

 На згадку учасники заходу отримали брендовані браслети з гаслами «Я купую справжнє! Я не купую підробок!» («I Buy Real! I Don’t Buy Fakes!»), ставши друзями просвітницької кампанії UAACP!

5

А вже сьогодні розпочинається безпосередньо перебіг змагань, під час якого відбудеться презентації та захистдослідницько-експериментальних робіт та будуть обрані переможці та призери конкурсу. Бажаємо конкурсантам успіхів!

На переможців конкурсу, як завжди, чекають пам’ятні подарунки від Пахаренко і партнери.

« Повернутись до списку новин