06 грудня 2017 року в Premier Palace Hotel відбулося нагородження переможців Всеукраїнської дослідницької програми PLS Top Teams 2017 від Юридичної практики.
У фокусі дослідження: досягнення, кейси та інновації юридичних фірм та їх окремих представників у декількох напрямках.
Найбільш соціально відповідальною юридичною фірмою стала патентно-правова фірма «Пахаренко і партнери».
Отримуючи нагороду разом із колегами, координатор з підтримки громадських проектів компанії «Пахаренко і партнери» Вероніка Березанська наголосила: «Безстрокова просвітницька кампанія «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні», яка була запущена у 2012 році, стала для команди «Пахаренко і партнери» своєрідним хобі. Кожен із нас бажає змінити світ навколо себе на краще, ми хочемо щоб нас оточували оригінальні якісні товари та продукти, а тому вже п’ять років поспіль супроводжуємо цю кампанію». Звертаючись до присутніх у залі колег, Вероніка закликала усіх їх підтримати просвітницьку кампанію «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні» та запросила всіх бажаючих долучитись до її проведення.
Нагорода присуджена за постійну підтримку соціальної акції «Я купую справжнє! Я не купую підробок!». Ця акція проходить у межах безстрокової просвітницької кампанії Українського альянсу по боротьбі з підробками та піратством (УАПП) «Дні боротьби з підробками і піратством в Україні», яка є частиною міжнародної кампанії «Всесвітній день боротьби з підробками», що запустила Всесвітня група по боротьбі з підробками (GACG Network).
Завжди активна соціальна позиція компанії «Пахаренко і партнери» послугувала каталізатором того, що в Україні у 2012 році спільно з державними органами, УАПП, журналістами та громадськістю була розпочата вищезазначена просвітницька кампанія.
«Пахаренко і партнери» активно підтримує цю ініціативу, супроводжуючи проведення регулярних заходів для представників держорганів та бізнесу, студентської молоді, школярів, журналістів, також надає зразки контрафактної та піратської продукції товарів для Музею підробок УАПП.
Для компанії «Пахаренко і партнери» це є соціально відповідальна діяльність, направлена на сприяння формуванню раціональної моделі споживання та підвищення рівня обізнаності українців щодо ризиків і наслідків придбання контрафактних товарів. Зміна світогляду потенційних споживачів має стати основою підвищення конкурентоспроможності вітчизняних виробників і національної економіки загалом. Українці повинні усвідомлювати, що: контрафактна продукція — це одна з головних перешкод для розвитку вітчизняного виробництва; порушення прав інтелектуальної власності гальмує впровадження інноваційних виробництв і економічний розвиток держави; недотримання високих стандартів якості в агрохімічній сфері створює загрозу масштабних техногенних катастроф; підробки ліків, іграшок, запасних деталей транспортних засобів, добрив та інших подібних товарів можуть серйозно зашкодити здоров’ю та безпеці споживачів.
За п’ять років такої діяльності компанія «Пахаренко і партнери» провели 36 просвітницьких акцій не лише в столиці України, а і в інших великих містах — Львів, Одеса, Вінниця, Рівне. Участь в таких заходах взяли більш ніж 12000 осіб.
У цьому році вже було проведено 13 таких акцій (на 14 грудня запланована ще одна у Львові), під час яких «Ні» підробкам сказали учні, студенти, представники державних органів та професійної спільноти, пивовари, ресторатори, виробники плодово-ягідної продукції, представники готельного бізнесу та багато інших.
Крім того, фахівці «Пахаренко і партнери» беруть активну участь в організації і проведенні освітніх заходів для професійної спільноти, представників державних органів та молоді. Цьогоріч було організовано 22 таких заходи в Києві, Львові, Одесі, Вінниці, Рівному, Хмельницькому. Участь у цьогорічних освітніх заходах взяли понад 6000 осіб.
Важливим досягнення 2017 року для компанії «Пахаренко і партнери» стала співпраця із Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України. Спільно було проведено VIIIВсеукраїнський біологічний форум «Дотик природи», під час якого понад 200 учасників та гостей форуму – учнівська та студентська молодь з усієї України, керівники учнівських делегацій, провідні науковці та викладачі України, долучились до соціальної акції «Я купую справжнє! Я не купую підробок». Під час перебігу форуму визначились інноваційні проекти, які заслуговують на впровадження в практичну діяльність. Фіналісти отримали від ППФ «Пахаренко і партнери» призи: безкоштовну консультацію та супровід у реєстрації їх винаходів.
Компанія має надію, що її соціальна активність дозволить виховати повагу до прав інтелектуальної власності в нашому суспільстві та сприятиме усвідомленню представниками бізнесу й громадськості важливості захисту цих прав.
« Повернутись до списку новин