Гаряча лінія

Пиво без ІВ — гроші на вітер!

15 та 16 вересня до Львова звідусіль з’їхались поціновувачі й виробники крафтового пива, адже там проходив другий Міжнародний форум пивоварів і рестораторів «Пивоварня як успішний бізнес. Нові тенденції в крафтовому пивоварінні». Захід відбувся за ініціативою міжнародного проекту «Садівництво і Виноградарство & Напої. Технології та Інновації», генеральним юридичним партнером стала патентно-правова фірма «Пахаренко і партнери». Форум зібрав понад 150 успішних пивоварів, рестораторів і представників відомих компаній, що виробляють інноваційне обладнання для пивоваріння.

У межах заходу провідні фахівці компанії «Пахаренко і партнери» провели круглий стіл «Захист і капіталізація бізнесу ресторанів-пивоварень». Модератором виступила голова комісії з питань інтелектуальної власності та недобросовісної конкуренції ICC Ukraine, координатор з підтримки громадських проектів компанії «Пахаренко і партнери» Вероніка Березанська. Спікерами стали: старший юрист фірми «Пахаренко і партнери» Ганна Прохорова, заступник начальника юридичного відділу фірми «Пахаренко і партнери» Євгеній Компанець, радник фірми «Пахаренко і партнери» Микола Ковіня та генеральний продюсер-директор студії анімації «Укранімафільм» Едуард Ахрамович.

Доповідачі висвітлили практичні аспекти охорони й захисту прав інтелектуальної власності, спрямовані на збереження та збільшення економічних і творчих інвестицій рестораторів і пивоварів. Слід зазначити, що виступи спеціалістів викликали в аудиторії жвавий інтерес до питань ІВ, пивовари і ресторатори активно ставили запитання, дізнаючись ще більше нової і корисної інформації як для себе, так і для успішного розвитку власного бізнесу.

Під час роботи форуму паралельно проходила соціальна акція «Я купую справжнє! Я не купую підробок!», яка є частиною просвітницької кампанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні» Українського альянсу по боротьбі з підробками і піратством (УАПП). До уваги учасників була запропонована частина експозиції Музею підробок УАПП — зразки контрафактної та піратської продукції, які зацікавлено оглядали імениті пивовари й ресторатори, з подивом усвідомлюючи, що досі не замислювались над тим, як уникнути зустрічі з фальсифікаторами і не купити підробку. Найдопитливіші «відвідувачі» Музею мали змогу перевірити свої споживчі здібності, уважно вивчаючи експонати та намагаючись розпізнати на них ознаки підробок.

Під час акції УАПП було проведено дослідження громадської думки щодо споживання підроблених товарів — учасникам форуму запропонували заповнити анкети, де необхідно було відповісти на два запитання: чи купував кожен із них підроблені товари та чи були ці покупки свідомими.

Відповідно до отриманих даних, 10% опитаних стверджують, що ніколи не купували контрафактний товар; 40% зізнались, що декілька разів купували підробки, але більше цього не робитимуть; у 50% були свої варіанти відповіді, приміром: «Думаю, що не купував, принаймні вірю в це», «Купував, віривши, що це оригінал», «Певно, купую й досі, бо не завжди можу відрізнити підробку від оригіналу» тощо.

Примітно, що вперше з початку проведення анкетування жоден з опитаних не обрав для відповіді варіант «Купував, і робитиму це надалі». Сподіваємось, це свідчить про те, що свідомість українського покупця підвищується, не в останню чергу й завдяки просвітницьким заходам УАПП.

Що стосується «свідомості» покупок, то 10% респондентів робили свідомий вибір на користь підробок, не зважаючи на якість продукту; 80% несвідомо купували фальсифіковану продукцію, бо сплутали її з оригіналом і лише згодом зрозуміли, що стали власниками підробки.

Опитування продемонструвало, що навіть заможні люди — власники ресторанів та успішні бізнесмени — стають жертвами шахраїв. Результати анкетування показали, що переважна більшість учасників опитування купували підробки несвідомо, сплутавши їх з оригінальною продукцією, проте згодом зрозуміли, що їх ввели в оману, і в майбутньому, щоб не придбати фальсифікат, намагатимуться бути уважнішими.

На згадку про зустріч та як знак підтримки просвітницької кампанії УАПП всі учасники отримали сувеніри з гаслами «Я купую справжнє! Я не купую підробок!».

lviv

Більше фото — тут

« Повернутись до списку новин