Дводенна III Міжнародна науково-практична конференція «Ягідництво і переробка: технології та інновації» (Конференція) успішно відбулась у Рівному з 12 по 13 грудня 2019 року. Компанія «Пахаренко і партнери» за доброю традицією стала ексклюзивним юридичним партнером Конференції. «Пахаренко і партнери» підтримує конференцію для представників ягідної та переробної галузей із самого початку її започаткування. Кожного разу експерти надають безцінні юридичні поради та доступно розповідають про складні законодавчі норми щодо охорони та захисту прав інтелектуальної власності.
Конференція «Ягідництво і переробка» щорічна подія, яка організована видавничим проектом «Технології та Інновації» та спеціалізованим науково-аналітичним журналом «Ягідник». Захід зібрав учасників зі всієї України, а також з Польщі та Білорусії. Це більше 300 гостей, 50 компаній-учасниць, біля 30 стендів виробників обладнання, технологій та супутніх матеріалів для ягідництва. Аудиторія конференції – це практики, науковці, експерти ринку, виробники свіжої ягоди та продуктів переробки.
Розпочалася конференція 12 грудня. Експерти компанії «Пахаренко і партнери» разом із представниками ягідного бізнесу під час дискусійної панелі «Створення і захист бренду. Врегулювання суперечок» знаходили відповідь на запитання: «У чому сенс власного бренду: чи варто створювати неповторну концепцію бізнесу?!». У дискусії взяли участь: власники і керівники успішних ягідних господарств України: Олег НАУМЕНКО (СВК «Ягідка»), Євген ХАРЛАН (IBerry) – (питання задав онлайн), Тарас БАШТАННИК (U-berry), Ліліана ДМІТРІЄВА («Брусвяна»), від «Пахаренко і партнери» — заступник начальника юридичного відділу Анастасія МІНДРУЛ, pr-менеджер Лариса СЕВОСТЬЯНОВА.
Незмінним модератором юридичного практикуму виступила Вероніка БЕРЕЗАНСЬКА — начальник відділу реклами та зв’язків з громадськістю компанії «Пахаренко і партнери», голова комісії з питань інтелектуальної власності ICC Ukraine. Вероніка задала тон дискусії та спонукала учасників до активного діалогу.
Разом із учасниками конференції спікери змогли розібратись у складових ягідного бренду та пріоритетних напрямках його позиціювання на ринку. У ході дискусії власники і керівники успішних ягідних господарств України поділилися безцінним власним досвідом створення ягідного бренду.
У свою чергу експерти компанії «Пахаренко і партнери» розкрили усі інтелектуальні лайфхаки щодо об’єктів інтелектуальної власності.
Так заступник начальника юридичного відділу Анастасія Міндрул у своїй презентації «Інтелектуальна власність — запорука конкурентних переваг» розповіла як можуть охоронятись правом інтелектуальної власності концепція бренду, розроблені назви, логотипи, етикетки, способи вирощування ягід і т.п., надаючи бізнесу ринкових переваг і додаткових прибутків.
Рr-менеджер «Пахаренко і партнери» Лариса Севостьянова у своїй презентації «Як створити успішний імідж ягідному бренду: ключові лайфхаки для креативних ягідників!» розкрила секрети вдалого позиціювання та просування власного бізнесу без порушення прав інтелектуальної власності третіх осіб у соціальних мережах.
Цікаве та змістовне спілкування відбулося і ми дякуємо організаторам конференції за високий рівень організації заходу, за вітчизняних та європейських спікерів, за цікаву тематику та можливість розвивати вітчизняні бренди!
Наприкінці традиційно було розіграно подарунки від спонсорів та головних партнерів Конференції, зокрема, сертифікат на обслуговування від компанії «Пахаренко і партнери» дістався гостю із Республіки Білорусь.
« Повернутись до списку новин