Український альянс по боротьбі з підробками та піратством (UAACP), як частина коаліції з чотирнадцяти асоціацій-членів інтелектуальної власності (ІВ) і боротьби з підробками, що представляють понад 2500 власників прав ІВ в усьому світі, включаючи МСП і стартапи в різних секторах промисловості, опублікували спільну заяву (посилання на заяву) , в якій закликали включити злочини у сфері ІВ як пріоритет у діяльності Європейської мультидисциплінарної платформи проти кримінальних загроз (EMPACT) у 2026–2029.
У заяві наголошується на суттєвій загрозі, яку становлять контрафактна продукція та злочини в галузі ІВ для економічної стабільності, інноваційного потенціалу та безпеки споживачів у Європейському Союзі.
Ключові моменти спільної заяви:
Коаліція закликає всі держави-члени забезпечити збереження злочинів проти ІВ як пріоритет для наступного циклу EMPACT ЄС, демонструючи прихильність ЄС захистити свої інтелектуальні активи та забезпечити справедливий і конкурентний ринок для всіх своїх держав-членів.
Joint-Statement-EMPACT-IP-Crime-Priority-Support-Dec-2024-1
Український альянс по боротьбі з підробками та піратством (UAACP) було створено в 2003 році за підтримки Global Anti-Counterfeiting Groups (GACG), кількох власників брендів та інших груп власників брендів і контенту. Місія UAACP тоді, як і зараз, полягає у підвищенні ефективності співпраці між усіма зацікавленими сторонами у боротьбі з порушеннями прав інтелектуальної власності та злочинами у сфері інтелектуальної власності в Україні.
Поставлені цілі досягаються за рахунок:
• підвищення обізнаності суспільства про цінність прав інтелектуальної власності та втрат та шкідливих наслідків від контрафактної продукції,
• участі в розробці більш ефективного законодавства в Україні в сфері інтелектуальної власності, в тому числі співпраця із зацікавленими сторонами для забезпечення дотримання Україною міжнародних зобов’язань щодо інтелектуальної власності,
• сприяння навчанню та підготовці співробітників митних і правоохоронних органів,
• організація заходів для власників брендів і контенту.
« Повернутись до списку новин