30 березня 2018 року у Верховній Раді України (ВРУ) зареєстровано Проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо посилення законодавчих вимог до реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів) № 8215.
Зазначеним законопроектом № 8215 пропонується:
- викласти абзац шостий частини третьої статті 22 Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби Закону України «Про рекламу» в наступній редакції: “не може формувати думку, що паління або вживання алкоголю є важливим фактором досягнення успіху в спортивній, соціальній, сексуальній або інших сферах життя, сприяє кращій самореалізації, прояву фізичних чи особистісних якостей, зникненню комплексів;”,
- доповнити статтю 22 Закону України «Про рекламу» частиною десятою наступного змісту: “10. Реклама алкогольних напоїв, тютюнових виробів, пива та/або напоїв, що виготовляються на його основі, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, тютюнові вироби, пиво та/або напої, що виготовляються на його основі, не повинна містити зображення історичних осіб, військових формувань, етносів, історичних подій та символів, з якими асоціюється Україна.”.
Вищезазначений законопроект наразі опрацьовується у комітеті.
Картка законопроекту (Проект Закону 30.03.2018; Подання 30.03.2018; Пояснювальна записка 30.03.2018; Порівняльна таблиця 30.03.2018) на офіційному веб-порталі ВРУ: