Гаряча лінія

АМКУ вимагає внести зміни в маркування «грузинських коньяків» українського розливу

Антимонопольний комітет України (АМКУ) надав українським виробникам коньяків обов’язкові для розгляду рекомендації припинити поширення на етикетках та у рекламі позначень, які можуть ввести в оману споживачів, вказуючи на ймовірне грузинське походження напоїв.

Про це повідомляє пресслужба АМКУ: https://amcu.gov.ua/news/amku-vimagaye-pripiniti-prodazh-gruzinskih-konyakiv-ukrayinskogo-rozlivu

У повідомленні зазначається, що деякі українські компанії при оформленні етикеток використовують написи грузинською мовою, зображення грузинського прапора та інші елементи. Натомість інформація про українське походження вказується маленькими літерами. Окрім цього, у рекламі таких напоїв використовуються ролики грузинського застілля з місцевими стравами, побажаннями, костюмами тощо.  Все це може ввести в оману споживачів та дати їм хибне враження, що вони купують коньяки саме грузинського виробництва.

Серед компаній, яким адресовані рекомендації АМКУ, – ТОВ «Атлантіс», ПМП «Лоцмен», ТОВ «Українська дистрибуційна компанія», ТОВ «СП Аквавінтекс».

Виходячи з цього, Комітет рекомендував виробникам коньяків вжити заходів щодо недопущення обману споживачів. Зокрема, вони мають відмовитися від поширення на етикетках та контретикетках, а також в будь-яких інших джерелах інформації, у тому числі в рекламі, відомостей, які можуть бути сприйняті як інформація про іноземне походження напоїв. Відреагувати на рекомендації та повідомити про це АМКУ зазначені підприємства мають у десятиденний термін від моменту прийняття цих рекомендацій.

 

« Повернутись до списку новин