Гаряча лінія

Антоніна Пахаренко-Андерсон про співвідношення назви сорту та торговельної марки для журналу «Ягідник»

У свіжому номері профільного видання «Ягідник» (№5, грудень 2019 — січень 2020) в рубриці «Юридичний практикум» вийшов матеріал керуючого партнера патентно-правової фірми «Пахаренко і партнери», патентного повіреного України Антоніни Пахаренко-Андерсон під назвою «Як не позбавити власні назву сорту та торговельну марку розрізняльної здатності».

Зокрема у статті:

Назва сорту повинна давати можливість ідентифікувати сорт. Кожна Договірна сторона Конвенції УПОВ має забезпечити вільне використання назви сорту рослин, навіть після закінчення дії прав селекціонера (тобто на сорти рослин, які стали суспільним надбанням), яка має бути однаковою на території всіх Договірних сторін за виключенням, якщо така назва на тій чи іншій території є неприйнятною, або якщо щодо такої назви існують раніше набуті інші права.

Знак — це позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб, він не повинен вводити в оману споживачів (садоводів, фахівців у сфері плодівництва, виробників насіння і садивного матеріалу плодово ягідних культур) ні щодо товару, який маркує, ні щодо особи, яка його виробляє.

Під час пропонування до продажу або при продажу сорту рослин одночасне маркування товару тотожними позначеннями, одне з яких є назвою сорту, а інше торговельною маркою, призведе до того, що торговельна марка сприйматиметься споживачем як родова назва певного сорту рослини, а відтак буде позбавлена будь-якої розрізняльної здатності. У таких випадках реєстрація торговельної марки може підлягати анулюванню.

 ягоди1

ягоди3

Посилання на журнал «Ягідник»: http://jagodnik.info/product/zhurnal-yagidnyk-5-16-2019/

« Повернутись до списку новин