Гаряча лінія

Citroën програв Xiamen

19 жовтня 2023 року Відомство інтелектуальної власності Європейського Союзу постановило, що реєстрація торговельної марки китайської компанії Xiamen, яка виробляє електробуси, є дійсною. І це велика проблема для компанії Citroën, бо новий логотип Citroën дуже схожий на логотип Xiamen, який був зареєстрований як торговельна марка з 2010 року.

Представляючи свій новий логотип наприкінці 2022 року, компанія Citroën знала про існування старішої, дуже схожої марки Xiamen, однак мала надію що зможе скасувати реєстрацію цієї торгової марки .

 Праворуч – логотип Xiamen, зареєстрований у 2010 році, ліворуч – новий логотип Citroën

 29. 11 - CtiroenXiamen-1-700x168

На думку компанії Citroën, компанія Xiamen взагалі ніколи не використовувала свій логотип у Європі. У законі про торговельні марки знаки діє правило: якщо ви не використовуєте свою торговельну марку протягом п’яти років поспіль, інша особа може вимагати анулювання вашої реєстрації. Тому у 2021 році Citroën розпочав процес, щоб визнати реєстрацію Xiamen недійсною через невикористання.

Однак у ході розгляду справи Xiamen довів, надавши чимало доказів, що він дійсно використовував свій логотип у Європі для своїх електробусів, зокрема нещодавно автобуси були продані в Данії, Румунії, на Кіпрі та в Болгарії, і Xiamen також брав участь у щорічній виставці в Бельгії.

Європейська реєстрація торговельної марки Xiamen все ще діє, а у компанії Citroën, яка вивела нещодавно на ринок новий CITROËN Ë-C3, укомплектований новим блискучим логотипом на решітці радіатора, можуть бути значні проблеми.

За матеріалами https://chiever.nl/

« Повернутись до списку новин