Гаряча лінія

Географічні зазначення щороку приносять ЄС до 75 млрд євро

На сайті Європейської Комісії розміщено прес-реліз від 20 квітня 2020 року https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_683 щодо дослідження, яке стосується торгівлі товарами із оригінальним географічним найменуванням, назви яких захищені у переліку так званих географічних зазначень Європейського Союзу (ЄС).

За результатами дослідження реалізація сільськогосподарських продуктів та напоїв, найменування яких захищені у переліку «Географічних зазначень» (GIs) ЄС, приносить прибуток у 74,76 мільярда євро. Близько п’ятої частини цієї суми є результатом експорту цієї продукції за межі ЄС. Обсяги продажів товарів із захищеними географічними зазначеннями у середньому є вдвічі вищими, ніж у подібних товарів без відповідної сертифікації.

Дослідження https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/a7281794-7ebe-11ea-aea8-01aa75ed71a1 ґрунтувалося на 3207 найменуваннях товарів назви яких зареєстровані у переліку «Географічних зазначень» (GIs) та захищені у 28 країнах-членах ЄС на кінець 2017 року (у березні 2020 року загальна кількість захищених найменувань зросла до 3322).

Згідно з дослідженням, існує чітка економічна вигода для виробників з точки зору маркетингу та збільшення продажів завдяки високій якості та репутації цієї продукції та готовності споживачів платити за отримання автентичного продукту. Європейські харчові продукти, захищені географічними зазначеннями, мають високу якість та безпечність. Це досягається завдяки традиційним методам виробництва такої продукції, її стандартам, що визнаються в усьому світі, і, як правило, мають чітке географічне походження та найменування, що захищені правами інтелектуальної власності та відповідним законодавством ЄС від копіювання, імітації або підробок.

ЄС1

« Повернутись до списку новин