Гаряча лінія

Нові назви для виноробної продукції із захищеними географічними позначеннями: пошук триває

В Україні триває пошук нових назв виноробної продукції із захищеними географічними позначеннями. Про це повідомила прес-служба Мінагрополітики 27 лютого 2019 року.

Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, а також плану заходів з виконання цієї Угоди, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25 жовтня 2017 р. № 1106, Мінагрополітики спільно з проектом ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» (Проект), бенефіціарами якого є Мінекономрозвитку та Мінагрополітики, реалізують завдання для розвитку та наближення законодавчої бази України до законодавства ЄС у галузі географічних зазначень (ГЗ).

На даний час фахівцями Мінагрополітики, Мінекономрозвитку, Проекту та за участі профільних представників галузі здійснюється робота щодо пошуку нових назв продукції із захищеними географічними позначеннями, зокрема і виноробної (коньяк, шампанське, портвейн, мадера, херес тощо), які відповідно до взятих на себе зобов’язань Україні необхідно запровадити з 1 січня 2026 року.

Зокрема, протягом листопада-грудня 2018 року було проведено 8 регіональних хакатонів щодо пошуку нової назви для коньяку. У зустрічах та обговореннях взяли участь як представники органів влади, асоціацій, освіти та науки, так й торгових мереж, ресторанного бізнесу, маркетологи. Крім того, було організовано онлайн-голосування за нову назву коньяку, результати якого також будуть враховані.

Остаточного рішення щодо назви на даний час не прийнято і інша інформація, поширена з цього приводу деякими ЗМІ, не є достовірною.

За інформацією Мінагрополітики: http://minagro.gov.ua/node/26888?fbclid=IwAR2BL5iH-m5S-3H_Ho6VKtklSshmJxIMZ0hcsAmIG7xmO581LLaGUozxjsg

« Повернутись до списку новин