Гаряча лінія

“Пахаренко і партнери” підтримує свідомих споживачів!

15 березня 2018 року у Всесвітній день захисту прав споживачів компанія “Пахаренко і партнери” разом із Українським альянсом по боротьбі з підробками та піратством (УАПП) долучилися до Х Консумерського фестивалю «Час діяти!» Всеукраїнського руху «Молодь за права споживачів».

1205

УАПП в гранд-холі головного корпусу Київського національного торгово-економічного університету (КНТЕУ) провів соціальну акцію «Я купую справжнє! Я не купую підробок!» в рамках безстрокової просвітницької кампанії «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні».

Понад 1000 осіб, а це студенти, викладачі, представники ректорату, ЗМІ, а також учні різних шкіл міста Києва, які в цей день відвідали КНТЕУ, змогли долучитись до просвітницької кампанії та оглянули експонати підробок мобільного Музей УАПП – товари загального вжитку: зразки контрафактного одягу, взуття, аксесуарів, різноманітних упаковок, хімічні засоби, косметичні, дитячі та канцелярські товари. Експонати до музею надала компанія «Пахаренко і партнери». Всі не приховували свого здивування щодо того, що більшість споживчих товарів підробляється. Представники УАПП, які супроводжували акцію в якості експертів, відповідали на всі запитання присутніх та надавали поради, як уберегтись від підробок в повсякденному житті, а також розповідали про масштаби нелегального виробництва контрафактної продукції, шляхи її розповсюдження, про небезпеку придбання підробок і про те, що контрафакт це загроза і життю, і екології, і національній безпеці та економіці.

71121

Під час акції молодь активно роздивлялась експонати та ставила численні запитання. Відтепер більшість учасників точно знають на що потрібно звертати увагу – на якість матеріалу, техніку пошиву,  на правильність написання торгової марки, на ціну та місце продажу, а також знають, що перед тим як купити брендові речі потрібно зайти на офіційний сайт цього виробника і переглянути наявну там інформацію щодо представленої товарної колекції.

Паралельно проходило дослідження громадської думки щодо споживання підроблених товарів — охочі заповнювали анкети, відповідаючи на запитання, чи купував кожен із них підроблені товари та чи були ці покупки свідомими.

Відповідно до отриманих даних: 12% опитаних упевнені, що ніколи не купували контрафактних товарів; 55% зізнались, що декілька разів купували підробки, але більше цього не робитимуть; лише 10% респондентів купують і надалі купуватимуть підроблені товари; не замислювались над цим питанням 20% учасників анкетування; ще у 3% були свої варіанти відповіді: «Мені здається, що використання відомої торгової марки коштує більше, ніж сам товар. Ми платимо за бренд, а ті, хто виготовляє контрафакт на цьому заробляють. Я проти цього, тому що ринок втрачає інвестиції, робочі місця та заробітні плати. Все має бути законно!»; «Не розумію, чому потрібно купувати брендові речі не в фірмових магазинах, а потім жалітися на підробку. Все просто, можна купити речі вітчизняного виробника, вони не гірші, а якщо мені закортить відомий бренд, я замовлю на їх сайті»; «Не буде попиту на підробку і підробки не буде, люди ж купують, багато взагалі не думає, що вони купують, це про одяг».

12910

Що стосується «свідомості» покупок, то 13% респондентів робили свідомий вибір на користь підробок, не зважаючи на якість продукту; 10% задовольняє якість фальсифікату, і вони свідомо обирають підробки; 67 % несвідомо купували фальсифіковану продукцію, бо сплутали її з оригіналом і лише згодом зрозуміли, що стали власниками підробки; а 10 % опитаних мають власну думку, щодо контрафакту: «Думаю, що я купував  контрафактний товар, але тільки той, що не несе шкоди здоров’ю»; «Мені здається, що зараз на ринку майже 40% контрафакту та підробок, важно розпізнати і по якості вони не уступають оригіналу, тому можу несвідомо купити»; «Ніколи не купував, бо оригінал краще ніж підробка!»; «Завжди щось купуючи, аналізую маркування та склад товару, я б не хотів бути одуреним, щоб я порушував чиїсь права і відповідно не хочу, щоб порушували мої»; «Купуючи товари загального вжитку, звертаю увагу на якість, склад товару, оскільки можна визначити чи якісний склад самому. Звертаю також увагу на маркування, на пошив, оформлення відповідно до закону».

619

Представники УАПП закликали учасників акції бути завжди свідомими, відповідальними та уважними споживачами, купувати офіційний та оригінальний товар, не порушувати права на чужу інтелектуальну власність і, звісно ж, пам’ятати про свої права!

На згадку про зустріч всі охочі отримали пам’ятні сувеніри з гаслами «Я купую справжнє! Я не купую підробок!» («I Buy Real! I Don’t Buy Fakes!») та інші сувеніри від УАПП.

272628

« Повернутись до списку новин