Гаряча лінія

Вмотивовані змінювати світогляд українців на користь оригінальних товарів!

Компанія «Пахаренко і партнери» та Український альянс по боротьбі з підробками та піратством (УАПП) розпочинаючи 2018 рік, оцінюють пройдений шлях та визначають плани на майбутнє.

Рік 2017-й був позначений для компанії та УАПП значною кількістю заходів просвітницького та освітнього спрямування не тільки у Києві, а й у найбільших містах України, спрямованих на виховання поваги до прав інтелектуальної власності та зміну світогляду українців на користь оригінальних товарів.

GEX_2437

Так, розпочата у в квітні 2012 року, за ініціативи УАПП спільно з державними органами та ICC Ukraine безстрокова просвітницька кампанія «Дні боротьби з підробками та піратством в Україні» має високі результати: підвищується обізнаність суспільства щодо ролі інтелектуальної власності та економічних і соціальних наслідків від споживання контрафактних товарів. Компанія «Пахаренко і партнери» активно підтримує цю ініціативу, супроводжуючи проведення регулярних заходів для представників держорганів та бізнесу, студентської молоді, школярів, журналістів, а також надає зразки контрафактної та піратської продукції товарів для Музею підробок УАПП.

На сьогодні мобільний Музей підробок УАПП є найяскравішою деталлю акції «Я купую справжнє! Я не купую підробок!», під час якої учасники можуть перевірити свої споживчі здібності, спробувавши відшукати ознаки підробок на представлених товарах. Перший в Україні стаціонарний Музей підробок УАПП, який налічує майже 300 зразків, було відкрито 10 грудня 2015 року в приміщенні Київського університету права Національної академії наук України. 28 вересня 2017 року підписано меморандум про співпрацю між КНУ імені Т. Шевченка і УАПП, яким також передбачено створення «Музею підробок УАПП» для студентів, викладачів та інших зацікавлених осіб в приміщенні КНУ імені Тараса Шевченка.

3

За п’ять років активної діяльності УАПП за постійної підтримки компанії «Пахаренко і партнери» провели 37 просвітницьких акцій не лише в столиці України, а і в інших великих містах — Львів, Одеса, Вінниця, Рівне. Участь в таких заходах взяли більш ніж 12000 осіб.

У 2017 році було проведено 14 таких акцій, під час яких «Ні» підробкам сказали учні, студенти, представники державних органів (правоохоронних, митних, судових та інших) та професійної спільноти, пивовари, ресторатори, виробники плодово-ягідної продукції, представники готельного бізнесу та багато інших.

Крім того, у 2017 році фахівці Пахаренко і партнери долучились до обговорення законодавчих та інституційних змін у сфері інтелектуальної власності та брали активну участь в організації і проведенні освітніх заходів. Цьогоріч було організовано 22 таких заходи в Києві, Львові, Одесі, Вінниці, Рівному, Хмельницькому. Участь у цьогорічних освітніх заходах  взяли понад 6000 осіб. Учасниками заходів стали представники державних органів (правоохоронних, митних, судових та інших), професійної спільноти, різних галузей промисловості, молодь та інші.

Серед вказаних просвітницьких і освітніх заходів особливо хочеться відмітити такі:

1. У квітні 2017 року в Києві відбулась знакова подія в галузі інтелектуальної власності — в одному зі столичних готельних комплексів пройшов ІІ Міжнародний форум по боротьбі з підробками та піратством «Контрафакт і піратство — загроза національній безпеці та економіці» (Форум – 2017), на який з’їхались провідні українські та міжнародні експерти у сфері захисту прав інтелектуальної власності. Ініціатором заходу став УАПП, партнерську підтримку надали Американська торговельна палата в Україні та газета «Юридична практика».

17917530_1519267964802983_478518787069017744_o

Перший Міжнародний форум по боротьбі з підробками та піратством відбувся в 2015 році. Його проведення задумувалось задля зібрання на одному майданчику не тільки профільних фахівців з усього світу та представників державних органів, а й виробників різних категорій товарів, керівників найбільших світових компаній-правовласників, і, зрештою, пересічних споживачів. Саме в такому середовищі можна найпродуктивніше обговорити актуальні питання боротьби з контрафакцією і піратством, спільно виробивши рекомендації щодо вдосконалення української стратегії й тактики розв’язання цієї проблеми, реалізації реформи захисту інтелектуальної власності і системи заходів протидії виробництву й розповсюдженню підробок, формування цивілізованого українського товарного ринку та сприятливого інвестиційного клімату в державі.

Форум-2017 проходив два дні, його учасниками стали понад 300 осіб, серед яких представники державних органів (зокрема, РНБО України, Мін’юсту, ДФС України, Мінекономрозвитку, Національної поліції України, Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, судових інстанцій) та бізнес-громадськості — вітчизняні й іноземні правовласники, менеджери юридичних компаній, патентні повірені, науковці та інші зацікавлені особи.

Напрацьовані світовою спільнотою шляхи розв’язання проблеми боротьби з контрафактною і піратською продукцією висвітлили представники Всесвітньої організації інтелектуальної власності (WIPO), BASCAP, Європейського поліцейського управління (EUROPOL), GACG Network, Національного координаційного центру з охорони прав інтелектуальної власності США, Іспанської національної асоціації із захисту торговельних марок (ANDEMA), Азійської коаліції по боротьбі з підробками і піратством (АСАСАР), Міжнародної насіннєвої федерації (ISF), Міжнародної асоціації селекціонерів сортів декоративних та плодових культур, отриманих вегетативним способом (CIOPORA), проекту ЄС/ФАО (ООН), УАПП та багатьох інших міжнародних і вітчизняних організацій.

Основний меседж, який виніс із зали кожен учасник форуму — лише спільно, об’єднавши зусилля і разом працюючи над розв’язанням проблем, вдасться подолати «лихо» під назвою «контрафактна продукція».

17990385_1519258291470617_3534930829403115161_o

2. Ще одним важливим досягненням 2017 року для компанії «Пахаренко і партнери» та УАПП стала співпраця із Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді МОН України. Спільно було проведено VIII Всеукраїнський біологічний форум «Дотик природи», під час якого понад 200 учасників та гостей форуму — учнівська та студентська молодь з усієї України, керівники учнівських делегацій, провідні науковці та викладачі України, долучились до соціальної акції «Я купую справжнє! Я не купую підробок!». Під час перебігу форуму визначались інноваційні проекти, які заслуговують на впровадження в практичну діяльність. Фіналісти отримали від компанії «Пахаренко і партнери» призи: безкоштовну консультацію та супровід у реєстрації їх винаходів.

1

Також кожну соціальну акцію супроводжує опитування учасників — представники УАПП проводять дослідження громадської думки щодо споживання підроблених товарів, ставлячи два запитання: чи купують респонденти підробки і якщо так, то чи роблять вони це свідомо. За підсумками п’ятирічного дослідження отримані такі дані: впевненими в тому, що ніколи не купували підробок, виявилось 13% від усіх опитаних; зізнались, що декілька разів купували фальсифіковані товари, однак більше намагатимуться не робити цього 39%; купували, купують і продовжуватимуть робити це й надалі 12% респондентів; ніколи не замислювалась над цим питанням п’ята частина всіх опитаних; і 16% опитаних мали свою думку, якою і ділились в анкетах. Щодо свідомості придбання контрафактних товарів, то результати показали, що більше третини респондентів купує їх цілком усвідомлено (20% приваблює дешевизна підробок і влаштовує їхня якість, а 14% взагалі не зважають на якість товару і купують те, що дешевше); понад половину учасників опитування підробки просто ввели в оману — 51% зізнались, що хоч раз, але купували таки фальсифікат, але робили це несвідомо, оскільки сплутали продукцію з оригіналом, а вже згодом зрозуміли, що стали жертвою шахраїв; традиційно 15% анкетованих мали власний варіант для відповіді.

Як показують результати анкетування, більшість учасників опитування купували підробки несвідомо, сплутавши їх з оригінальною продукцією, проте згодом зрозуміли, що їх ввели в оману, і в майбутньому, щоб не придбати фальсифікат, намагатимуться бути уважнішими.

Отже, 2017 рік приніс компанії «Пахаренко і партнери» заслужене визнання: за результатами Всеукраїнської дослідницької програми PLS Top Teams 2017 від Юридичної практики компанія отримала нагороду, як найбільш соціально відповідальна юридична фірма!

Компанія «Пахаренко і партнери» та УАПП вмотивовані і надалі виховувати повагу до прав інтелектуальної власності в нашому суспільстві, щоб представники бізнесу та громадськості у повній мірі усвідомлювали важливість захисту і своїх прав, і чужих!

сайт3

« Повернутись до списку новин