Гаряча лінія

Ягідні бренди України та інтелектуальна власність

Під такою назвою 9 грудня 2021 року, в межах V Міжнародної науково-практичної конференції «Ягідництво і переробка: технології та інновації», пройшов круглий стіл «Ягідні бренди України та інтелектуальна власність», від Генерального Юридичного партнера конференції ППФ «Пахаренко і партнери», який відкрив основну частину заходу та задав тон усьому професійному спілкуванню.
Бесіду із першими особами Олегом Науменко та Євгенієм Харланом – двох відомих ягідних господарств СВК «Ягідки» (TM Big BLUE) та ТОВ Нікдарія (ТМ iBerry), провела Вероніка Березанська, керівник відділу реклами та зв’язків з громадськістю «Пахаренко і партнери».
11
Розпочинаючи спілкування, пані Вероніка зазначила, що бренд — це більш широке поняття, ніж торговельна марка, як іноді вважають. Бренд — це та асоціація, яка виникає у свідомості споживача про певний товар, який володіє низкою характеристик, таких як гарантована якість і відомість серед споживачів. Окрім того поняття бренд несе в собі додаткову споживчу вартість у порівнянні із торговельною маркою, бо включає в себе назву компанії, головну торговельну марку (яка іноді є ім’ям бренду) та весь інший портфель прав інтелектуальної власності, які в сукупності відповідають за гудвіл (репутацію) іміджевих, експлуатаційних та інших характеристик товару або послуги. Особливу роль у просуванні бренду і його оцінці споживачем відіграє також імідж першої особи бренду, його офіційне обличчя.
Кожен керівник садівничих господарств коротко презентував свій бізнес і роль об’єктів інтелектуальної власності в ньому (комерційних найменувань, торговельних марок, промислових зразків) та відповів на питання:
— Коли ви розпочали бізнес і з чого починали? Чи розробляли стратегію розвитку бізнесу і чи враховували в ній права інтелектуальної власності? Чи втілилась ваша першочергова бізнес-стратегія в життя?
— Чого досягли на сьогодні і чи вважаєте ви самі, що ваша компанія стала ягідним брендом в Україні? Які об’єкти права інтелектуальної власності вже присутні у вашому портфелі прав інтелектуальної власності і чи плануєте його розширення?
— Які бізнес-плани на майбутнє?
Спілкування виявилось надзвичайно прикладним, інформативним та, безумовно, цікавим для учасників конференції, які отримали багато корисної інформації.
Найбільший в Україні захід для ягідної галузі України зібрав сьогодні понад 400 учасників, ягідників із Молдови, Білорусі і всієї України, а ще – партнерів з Італії, Німеччини, Франції, Нідерландів, – всі, хто прагне розвивати і вдосконалювати власний бізнес, ділилися не тільки особистим досвідом, досягненнями та успіхами, а й відверто розповіли про актуальні проблеми на ягідному ринку.
00
Пахаренко і партнери дякує організатору конференції – медіагрупі «Технології та Інновації» – видавцю галузевих журналів «Садівництво і Виноградарство. ТІ», «Ягідник», «Горішник», «Напої. ТІ», Beer Technologies, за професійну організацію заходу, цікаву насичену програму, залучення фахових експертів та активних учасників.
33
А вже сьогодні, 10 грудня відбудеться бізнес-тур на ці два провідні ягідні та переробні підприємства України.

« Повернутись до списку новин